Yhteystiedot

6.1.2015

Kestorättejä

 Esikoisen kerho- ja muskariopeille, ihanalle veljenvaimolle ja meille kotiin saumuroitiin esikoisen kanssa joustofroteisia kestorättejä. Mä olen itse aivan ihastunut näihin! Ovat tosi hyviä käytössä. Aiemmin meillä on ollut myös neulottuja ekotiskirättejä, jotka löydät täältä. Rättien pesu 60 asteessa ja olen minä niitä tiskikoneessakin pessyt. Imu paranee pesujen myötä.
Kestorätit kaksinkertaista joustofroteeta. Osa kankaista kirppikseltä, osa vanhosta rikkinäisistä lastenvaatteista ja yläkuvassa olevat kankaat ompelevalta työkaveriltani. Isojen rättien koko noin 20x20cm ja pienempien 15x15cm.
 Virkkasin varmaan jo vuosi sitten myös tällaisen kestörätin ja tarkoituksena oli virkata samanmoinen kotiin, mutta se on jäänyt, kun nämä mun nivelet eivät oikein enää virkkaamisesta ja neulomisesta pidä. Tässä sen vuoksi nyt vähän surkea kuva liinasta, mutta ihana kuviointi siinä oli joka tapauksessa. Tämän ihanan ohjeen löydät täältä Punos-sidos-silmukka -blogista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti